Центри громадських ініціатив

Центри громадських ініціатив розташовані в 13 мікрорайонах міста Бердянська.

Історія створення Центрів громадських ініціатив у нашому місті починається в 2003 році, коли Бердянським виконавчим комітетом був виграний гранд, який надав можливість для їх створення. Первинним завданням центру стала робота над виконанням Програми з фінансування та реалізації проекту "Впровадження механізму формування та ефективного виконання бюджету та Плану стратегічного розвитку м Бердянська".

Надалі, для успішного впровадження проекту "Створення дієвої системи громадського контролю за діяльністю влади", всі Центри громадських ініціатив були підключені до мережі інтернет, що дало можливість жителям мікрорайонів більш оперативно отримувати необхідну інформацію, налагодити зв'язок через Центри з відділом звернень громадян виконкому (користування програмою «Виконком Аналітикс»), здійснити доступ до інформації Інтернет-порталу виконкому.

У 2010 році Центри громадських ініціатив змінили свій статус – ввійшли до структури виконавчого комітету Бердянської міської ради. Розширилися їх повноваження та функціональні обов'язки.

Основними напрямками в роботі Центрів є:

- Залучення населення до співпраці з органами місцевого самоврядування з вирішення соціальних і економічних питань розвитку мікрорайонів міста;

- Забезпечення відкритості та прозорості дій органів місцевого самоврядування з урахуванням громадської думки;

- Інформування громадськості про здійснення діяльності органів місцевого самоврядування;

- Координація діяльності органів самоорганізації населення;

- Прийом пропозицій і заяв щодо розвитку мікрорайонів та міста;

- Надання інформаційно-консультативної допомоги жителям мікрорайонів;

- Підтримка і просування громадянських ініціатив;

- Організація та проведення акцій соціальної спрямованості.

Діяльність Центрів громадських ініціатив, також, як і виконавчого комітету Бердянської міської ради, здійснюється відповідно до міжнародних стандартів системи управління якістю ISO 9001: 2008. Робота щодо системи якості ставить перед собою завдання постійного поліпшення якості надаваних населенню послуг.

Спеціалісти Центрів громадських ініціатив приймають пропозиції, заяви і скарги мешканців мікрорайону, комплектують їх і надають у виконавчий комітет Бердянської міської ради для розгляду та використання в роботі; надають кваліфіковану інформаційну допомогу мешканцям мікрорайону; забезпечують інформацією населення з питання Стратегії розвитку мікрорайону і міста, беруть участь в організації та проведенні звітів і виборів органів самоорганізації населення (вуличні комітети і комітети мікрорайонів), координують їх роботу; проводять спільну роботу з головними спеціалістами адміністративного відділу виконкому, депутатами міської ради з питання формування бази першочергових і перспективних планів благоустрою та розвитку мікрорайону; надають муніципальні послуги; беруть участь і допомагають комітетам мікрорайонів у підготовці та проведенні святкових, культурно-масових та спортивно-масових заходів.

У Центрах громадських ініціатив згідно затвердженого графіка, ведуть свої прийоми депутати міської ради, фахівці МНС, управління праці та соціального захисту населення, служби у справах дітей, управління Пенсійного фонду України в м Бердянську та Бердянському районі, Бердянського міського центру зайнятості, комунального закладу «Територіальний центр соціального обслуговування».

Також в Центрах громадських ініціатив ведуть прийоми головні спеціалісти адміністративного відділу виконкому, які допомагають жителям у вирішенні спірних питань з благоустрою та здійснюють контроль над їх дотриманням.

 

 Завантажити презентацію